Gadżety reklamowe z nadrukiem to nie tylko długopisy i kubki

Gadżety reklamowe odgrywają ogromną rolą w budowaniu wizerunku. Stąd też zapotrzebowania na takie artykuły jest bardzo duże. Kiedyś większość menadżerów zaopatrywała się w długopisy i kubki. Dziś wybór jest bardzo różnorodny i trzeba go dostosować do specyfiki branży. Pomysłowość producentów jest ogromna.

Praktyczne produkty reklamowe zawsze w modzie

Dobrze sprawdzają się praktyczne akcesoria, jak np. kubki, ale można zdecydować się również na inne artykuły.  Sporym wzięciem cieszą się niezmiennie pendrivy. Nie są to drogie gadżety reklamowe z nadrukiem, a zawsze się przydadzą. Korzysta się w nich w dużych i małych firmach. Ich wykonanie jest bardzo pomysłowe. Niektóre mają formę bransoletki, którą można mieć zawsze przy sobie, inne wyróżniają się nietypowymi kształtami. W ten sposób można uzyskać wyjątkowy efekt, a dzięki temu zostać lepiej zapamiętanym przez klientów. Projektanci tego typu artykułów wiedzą, jak ważny jest pomysł. Stąd też gadżety reklamowe z nadrukiem mogą robić naprawdę ogromne wrażenie.

Antysterysy i kule decyzyjne

promotional-products-694786_640Chętnie wybierane są akcesoria, które poprawiają humor i pomagają się odstresować. Doskonałą propozycją jest kula decyzyjna czy antystresy, które znacznie pomagają w pokonywaniu codziennych trudności, a ich zastosowanie przywołuje pozytywne skojarzenia. Przykładem tego typu prezentów jest kostka decyzyjna, która wyglądem przypomina kostkę do gry, ale zamiast cyfr są na niej informacje o tym co należy zrobić i jaką decyzję warto podjąć. Ciekawym pomysłem są również kule, które można ugniatać w ręce, tym samym zmniejszając poziom stresu. Co ważne ten gadżet naprawdę przynosi ulgę i pomaga w rozładowaniu napięcia. Można też zaopatrzyć się w proste i znane od dawna gry, jak np. bierki, które wywołują skojarzenia z dzieciństwa. Decyzja zależy od specyfiki branży. Inny gadżet wręczy pracownik agencji kreatywnej, inny banku. Dobranie produktów reklamowych nie jest wcale proste i trzeba się poważnie zastanowić nad grupą, do której chcemy skierować gadżety reklamowe z nadrukiem.

Artykuł powstał we współpracy ze specjalistami z firmy Pola Studio

Written by Jan