Jakie gadżety reklamowe wybrać?

Praktyczny i ładny gadżet to doskonały prezent dla klientów oraz partnerów biznesowych firmy. Warto jednak przemyśleć wybór wręczanych upominków, a tak aby rzeczywiście przyniosły pożądany efekt.

Przydatny i estetyczny

Dobre gadżety reklamowe to takie, które będą w jakiś sposób przydatne dla obdarowanej osoby. Dzięki temu nie wylądują w koszu na śmieci, ale będą miały długie życie i przyczynią się w ten sposób do promocji firmy. Do popularnych, niedrogich upominków należy na przykład pendrive, notesy, długopisy. Bardziej zamożne firmy i duże korporacje mogą sobie pozwolić na wręczanie portfeli lub droższych gadżetów elektronicznych.

Warto pamiętać, że niektóre rozwiązania są po prostu mało praktyczne i z tego powodu nie przyniosą dobrych rezultatów. Na przykład warto dobrze przemyśleć wybór odzieży w roli gadżetów reklamowych. Na takich ubraniach, na przykład koszulkach, czy bluzach musi znaleźć się logo lub nazwa firmy. Jeśli taki nadruk będzie duży, bardzo rzucający się w oczy, ubranie zostanie wykorzystane najwyżej do pracy w ogrodzie.

 

Oryginalny

 

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby puścić wodze wyobraźni i postarać się wymyślić gadżety reklamowe, które będą bardziej oryginalne. Takie pomysłowe upominki mogą np. w jakiś sposób nawiązywać do branży, jaką zajmuje się firma, dzięki temu będą się z nią jednoznacznie kojarzyć.

Jednocześnie należy pamiętać, że dobry gadżet reklamowy zawsze powinien w jakiś sposób przydatny. Ciekawym pomysłem mogą być różnego rodzaju maskotki, kubki termiczne oraz tym podobne produkty.

 

Zgodny z możliwościami finansowymi

 

Każda firma ma określony budżet, który może przeznaczyć na wyprodukowanie gadżetów reklamowych. Jeśli taki budżet nie niewielki, warto skupić się na stosunkowo niedrogich przedmiotach, takich jak notesy, długopisy, czy ołówki. Koszt upominków tego typu nie jest duży, jednocześnie zrobią one dobre wrażenie na klientach. Warto także zorientować się w obowiązujących trendach, ponieważ rynek gadżetów firmowych również ulega różnym modom i trendom, a różne nowinki mogą dostarczyć bardzo ciekawych inspiracji.

Oczywiście jeśli firma może sobie na to pozwolić, nie należy się obawiać wręczania klientom oraz partnerom biznesowym także dużo droższych prezentów. W takim przypadku warto pamiętać, żeby były nie tylko praktyczne, czy estetycznie zaprojektowanie. Droższy upominek powinien prezentować się w elegancki, gustowny sposób. Warto o tym pamiętać, ponieważ tego typu prezenty będą w bardzo dużym stopniu wpływać na wizerunek firmy.

artykuł powstał we współpracy z Pola Studio

Written by Jan